- 13. 2. 2018
- Od Ales Kaiser
- V Měření emisí, STK Praha, Vyřešené závady
- 2562
- 0
Čím dál častěji se na nás obracejí klienti se závadou zvýšené kouřivosti motoru, obzvláště od zpřísnění měření emisí v lednu 2018. Většinou řeší problém nadlimitní kouřivosti motoru a obvykle si neví rady, co s tím, a to často ani se svým mechanikem. Takové auto obvykle neprojde emisemi a nezíská platnou známku STK.
My jsme schopni vyřešit vysokou kouřivost v rámci jediného dne, rychle, efektivně, bez demontáží a výměn drahých dílů. Níže uvádíme další konkrétní případ, díky kterému nemusel klient své vozidlo draze opravovat nebo likvidovat.
Zákazník přijel se starším Peugeotem Partner diesel. Výsledek naměřených emisních hodnot 2,53 na jeho voze byl daleko za povolenou normou. STK neprošel. Doporučili jsme proto provést kompletní chemické čistění vstřiků, sání a dekarbonizaci motoru. Výsledek byl pro klienta velmi příjemným překvapením. Z původní hodnoty kouřivosti 2,53 klesly emise na hodnotu 0,16! Téměř jako u nového vozu.
Pokud potřebujete pomoct s něčím podobným, volejte našeho emisního technika Ondřeje Janečka na čísle 774 998 535
Protokol před a po přikládáme.
Objednejte se do autoservisu online. Rezervujte si den a hodinu, kdy chcete přijet.
Objednat online