- 6. 4. 2018
- Od Ales Kaiser
- V Měření emisí
- 5151
- 0
Téma měření emisí bude příštích pár let zajímat hodně lidí, a to nejen u nových aut. Zpřísnění posuzování emisí na stanicích STK nám ve velkém přihrává zakázky a případy, které se donedávna téměř neřešily. Není týden, abychom neřešili vozidlo, které neprošlo emisemi. Obvykle to bývá z důvodů zvýšené kouřivosti, ale často i z jiných důvodů – lambda sondy, DPF filtry, vstřiky atd. Často tento problém bývá právě u starších vozů s naftovým motorem. Opravy dieselových motorů kvůli emisím se tedy často řeší snižováním kouřivosti.
Dnes Vám ukážeme další konkrétní případ z praxe, abychom ukázali, jak lze vyřešit závady emisí. Dnes se nám opět povedlo významně, a to více než čtyřnásobně, snížit kouřivost jednoho starého dieselového motoru. Konkrétně na Renault Clio diesel, typ motoru K9KM7. Klient neprošel na emisích z důvodů zvýšené kouřivosti, vysoce nadlimitní, v průměru 2,18 m-1. Viz protokol.
Proto jsme použili náš přístroj na chemické čištění vstřikovací a výfukové soustavy, provedli jsme důsledné vyčištění všech zmiňovaných komponent. Bez demontáže, rychle a jednoduše. Opakované měření přineslo výborný výsledek 0,54 m-1. Viz protokol.
Máme radost, když klientovi vyřešíme problém s STK a emisemi a ještě při tom uděláme něco pro životní prostředí. Pokud potřebujete vyřešit podobný problém spojený s kouřivostí, dekarbonizací motoru nebo dekarbonizací vstřikování, zavolejte kolegu Ondřeje Janečka na číslo 774 998 535.
Objednejte se do autoservisu online. Rezervujte si den a hodinu, kdy chcete přijet.
Objednat online